Dag 8 werken schept een band

19 juli 2019 - Korçë, Albanië

Dag Allemaal

Auto vol geladen met harde werkers en materialen voor elke klus gingen wij vandaag weer aan de slag.  Sommige winkels lijken wel een museum aan vernuftigheden waar de werkende mannen blij van werden. Boordjes, plugjes het is ook in Albanië te vinden! Wel goed zoeken en de hele winkel ondersteboven maar met tekeningen snapt iedereen wat ons doel is. Vandaag scheen de zon en goed gemutst met petten op en veel zonnebrand crème gingen wij weer aan de slag. Met hulp van de Albanese jongens werden  kuilen gespit voor de ijzeren palen. Deze palen werden grondig aan elkaar gelast door Adrie en Marten. Deze palen dienen voor een schaduwnet voor over het speelveld. Gerrit werkte zorgvuldig de overwoekerde tuin af met de Rugmaaier. Bert en Ilona maakten de wc weer werkend en speelde het voor elkaar om een begin te maken aan de schommelconstructie. Elise is bezig geweest met boren van gaten in de betonplaat  waar de gaten moesten komen voor de palen en gras en onkruid verwijderen en Albanezen aan het werk zetten. Al met al zijn wij al blij met het resultaat en gaan de volgende klusdag met een een lach tegemoed. Eerst maar even genieten van heerlijke pannekoeken en het weekend.

Tot snel!

1. Rob en Annet:
    20 juli 2019
    Goed bezig,. mensen! En voor elk wat wils. Leuk dat je zo snel al resultaten ziet. Nog een paar dagen te gaan. Wees alert en voorzichtig, Gods rijke zegen toegewenst.