Aankomst

12 juli 2019 - Korçë, Albanië

Hallo allemaal,

Vanmorgen vroeg (lees 2:30) zijn wij door Ds. Hazeleger ons naar Schiphol gebracht. Met wat vertraging vlogen wij rond 7:45 naar Orhid, Macedonië. Hier werden wij opgehaald door de Belgische zendeling die ons contactpersoon hier in Korca, Albanië. Zij heeft ons bij ons huis voor de komende twee weken afgezet. Hier hebben wij even het huis rond gekeken, een plekje opgezocht en allemaal de koffer even gereorganiseerd. Hierna hebben we even bij elkaar gezeten en een boodschappenlijstje gemaakt. Na het doen van deze boodschappen hebben wij even een kopje koffie gedronken en deze blog geschreven. De planning voor vanavond is even buiten de deur eten en optijd naar bed waarschijnlijk, na zo'n reisdag. Morgen zullen wij bij het project van dit jaar kijken en zullen wij horen wat wij kunnen doen. Ook gaan wij kijken bij projecten van de afgelopen jaren die door de Ommen groep zijn gerealiseerd.

Wil je een berichtje krijgen als er een nieuwe blog is gemaakt? Meld je dan aan via onderstaande link: https://albanie2019.reislogger.nl/profiel (doorscrollen naar benenden, dan kan je jou mail adres invullen)

Groetjes, de werkgroep Albanië 2019

(Gerrit, Adrie, Bert, Marten, Elise en Ilona)

1. Rob en Annet:
    12 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ik denk zeker dat je blij zult zijn als je naar bed kunt vanavond. Doe Marleen de groeten!
  2. Rosan:
    13 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Succes en een hele fijne tijd met elkaar!
    Groetjes Rosan