Dag 14. Afwerken afsluiten

25 juli 2019 - Korçë, Albanië

De laatste dag van de werkvakantie is voobij. Vanmorgen weer naar Vloçisht gegaan om de laatste dingen bij de kerk af te maken. De draden aanbrengen voor het schaduwdoek, het schaduwdoek op de draden leggen en vastmaken. En zo hier en daar nog wat kleine aanpassingen. Rond 12:30 waren we klaar en zijn snel naar Korçe terug gegaan, douchen, want om 14:30 worden we verwacht voor een officiële afsluiting bij de kerk. We hebben gezongen en gebeden. Ook werden we bedankt voor alles wat we hebben gedaan bij de kerk en bij het huis van de oude mevrouw. Daarna was  er nog wat te drinken en te eten bij de kerk.

In de avond hebben we de werkvakantie gezamenlijk afgesloten met een maaltijd in een restaurant op de berg vlakbij de Vila. Morgenvroeg om 5 uur op, huis opruimen en ontbijten want om 7 uur staat de bus voor om ons naar Ohrid te brengen. We hopen om ongeveer 16:00 weer in Ommen te zijn.

Houd de site in de gaten voor onze actuele aankomsttijd op station Ommen.