Afwerken en puin afvoeren. Dag 6

17 juli 2019 - Korçë, Albanië

Vandaag het huisje zogoed als klaar gemaakt. Laatste ruimte voor 2e keer gesausd, binnendeuren  voor 2e maal geverfd, en sloten gemonteerd. Om huis was door de verbouwing veel rommel en puin achtergebleven. Hiervoor hebben we een jongen uit het dorp met trekker en wagen laten komen om dit af te voeren. We hebben gezamenlijk 3 wagens opgeladen. Hierdoor lijkt het al een stuk beter om huis dan voorheen. Morgen gaan we het laatste opruimen, altans dat hopen we, bij de laatste rit ging de wagen namelijk stuk, we hopen dat deze morgen weer is herstelt.

Daarna gaan we bij de kerk in Vloçisht aan het werk. Het belangrijkste is het herstellen van de watertoevoer naar het toilet en de wasbakken Daarnaast kunnen we de speelplaats voor de kinderen repareren en verbeteren. We kijken terplaats wat mogelijk is.

1. Marja:
    17 juli 2019
    Goed bezig met elkaar. Succes met alle werkzaamheden en ook heel veel plezier gewenst!
  2. Rob en Annet:
    17 juli 2019
    Fijn dat alles zo goed verloopt, nog een dag en dan is er al een week voorbij. Times flies.........